sâmbătă, 18 decembrie 2010

Cheloo vs. Grasu XXL

Beef !

Cheloo



Grasu



Din toata treaba am inteles ca cioara de Connect-R e "Mort fara pene". :) Subscriu.

PostScriptum: Voua care piesa va place mai mult?

UPDATE:
In urma comentariului lasat de tovarasul Tibi am de facut unele precizari: 1. Inteleg exact despre ce e vorba, dar eram ironic la adresa lui Conecter, pentru ca daca pe Guess Who si Spike ii ascult, nu pot sa-l "halesc" pe cioroiul ala cu figuri de X-Zibit.
2. Stiu ca piesa lui Grasu a fost compusa pentru albumul "Oameni" inca de acum 1 an, dar am considerat ca este o replica la piesa lui Cheloo pentru ca a grabit lansarea videoclipului la cateva zile dupa cel al lui Cheloo. (rectificare in urma comentariului lasat de Pyuric - deci de la sursa: m-am inselat, am gresit data lansarii cu cateva zile, nu poate fi considerat replica.)
3. Inca astept replica "oficiala" din partea celor de la Okapi Sound, caci manusile au fost aruncate, fara doar si poate.

2 comentarii:

Tibi spunea...

tin sa precizez ca ce scrii tu e incorect :)

piesa lu' Grasu' e cu cel putin o luna mai veche decat a lui Cheloo cu MarkOne1 si pana si videoclipurile au aparut in sens invers

d-aia n-ai inteles ca nu aveai ce :)

Pyuric spunea...

Videoclipul lui Grasu XXL a aparut inaintea celui al lui Mark cu Cheloo.