luni, 18 februarie 2013

Mi-am sters contul de Facebook

Si foarte rau am facut. De cand l-am sters, stau mai mult in viata reala. Prietenii ma suna cand vor sa vada ce fac, iar in restaurant stau mai mult de vorba cu cei de la masa decat cu ochii in ecranul telefonului. In afara de e-mail si job nu mai stau in fata calculatorului (ok, recunosc, mai stau cand scriu pe blog :) si tot timpul care mi-a ramas liber il umplu cu sesiuni de antrenament la sala, alergari usoare in parc sau simpla socializare in viata reala. E de porc, nu alta. Exista totusi o functie pe care o regret, cea in care aflai despre, sau creai evenimente, caci am participat la cateva, nu putine, de care aflasem din reteaua de socializare. Dar daca pentru evenimente trebuie sa iau la pachet invitatii la tot felul de jocuri inepte, taguri pe te miri ce poze sau postari privind loctia "sa vada lumea unde suntem, ca e cool si ne distram" (ce prostie), nu multumesc.
M-am intrebat initial ce vor spune prietenii cand vor vedea ca nu mai sunt pe Facebook (apropo, ma apropiam usor de 200), dar mi-am dat seama ca de fapt voi avea mai mult timp de stat cu prietenii, restul fiind contacte. Sunt convins ca se descurca foarte bine si fara mine in viata virtuala.
Totusi, nu va recomand sa faceti ca mine, s-ar putea sa va ramana prea mult timp liber sau poate nu veti mai putea trai fara sa stiti cine cu cine s-a cuplat, pe unde mai lucreaza sau ce vacante a mai facut.
Exista si posibilitatea restaurarii contului, puteti incerca macar ca si experiemnt.


PostScriptum: Articolul se adreseaza numai dependentilor care pierd prea mult timp in reteaua sociala (printre care ma numaram, nu inteleg nici acum de ce).

2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.