sâmbătă, 28 aprilie 2012

Clubul Biciclistilor

E oficial, de astazi sunt membru in Clubul Biciclistilor Bucuresteni. Si sunt mandru de asta. Pentru ca alaturi de ei am putut face fericiti cativa copii orfani de la Casa de Copii din Domnesti. Pentru ca alaturi de ei am pedalat in ture superbe in oras si in afara acestuia. Pentru ca alaturi de ei am incercat sporturi la care pana acum nu credeam ca ma pricep. Pentru ca nu ne vom opri aici ! Va multumesc, camarazi ! Va multumesc, prieteni !

                   Pagina oficiala a Clubului Biciclistilor.


Update: La momentul utilizarii cuvantului "camarazi" nu m-am gandit nici o clipa la Legionari, Maresalul Antonescu sau alte figuri emblematice din istoria tarii noastre, dar am aflat ulterior ca altii au facut-o. Acest blog nu a fost, nu este si nu va fi niciodata afiliat ideologiei Legionare, dar ii va respecta pe cei care isi exprima liber ideile, Internetul fiind (inca) un spatiu dedicat liberei exprimari.

Niciun comentariu: