luni, 12 ianuarie 2009

Un soi de Dumbo,

Adica eu. Elefantelul pe patine, care incerca de zor sa-si tina echilibrul in patinoarul Cismigiu. Ca n-am reusit mare lucru, e un aspect, dar ca mai era cineva acolo care radea de se prapadea de mine, a fost show-ul total. Ii multumesc ca nu s-a tinut de cuvant, sa se amuze de mine povestind asta intr-un post. Ca sa o pot face eu. Pentru ca fiind autorul "dansului ploii" pe gheata, am toate drepturile care rezulta din aceasta calitate. :) Sau defect.
Mai erau multe de spus, dar banuiesc ca nu aveti o noapte intreaga la dispozitie. Nici eu.
Am ras, ne-am simtit bine, maine e Luni, so back in business.

PostScriptum: Multumita invitatiei pe gheata, n-am mai ras fortat pret de-o secunda, ci copios pentru o ora.
Deci pentru ea: merci frumos !

Niciun comentariu: