vineri, 23 ianuarie 2009

[o tara fara nume, un loc magic]

"Munca ne fura timpul, banii ne fura mintea, in p*la mea ! Cum as putea sa-mi cumpar linitea? Sunt eclipsat de prosti, condus de hoti si toti imi spun: calmeaza-te, relaxeaza-te, daca poti !" (Cheloo)
Imi plac versurile acestea, spun foarte multe despre societatea in care traim. Locul unde Erika si alti copii grav bolnavi nu au nici o (stiu ca este "nicio" conform noilor norme, dar este blogul meu si scriu cum am chef) sansa la viata bazandu-se pe un sistem medical defect, acelasi loc in care demintarii achizitioneaza masini de Politie (marca Dacia Logan !) de 70.000 euro, ne asculta telefoanele si ne citesc mail-urile fara nici cea mai mica ezitare, jucandu-se cu legi precum un copil cu lopatica in nisip si unde atatea abuzuri se petrec sub ochii mei, de fapt ai nostri. Un loc "magic", in definitiv. Si totusi atat de trist...

A nu se intelege ca pot sa schimb ceva, sunt constient ca nu am cum. Desi as vrea !

PostScriptum: Saga continua...

Niciun comentariu: