marți, 3 septembrie 2013

Am spart statuia in care-l vedeam erou.

Pana ieri, unul din personajele publice pe care-l consideram un bun exemplu de urmat in viata si pe care-l credeam vertical si mereu la subiect era Mircea Badea. Ii urmaream emisiunile, vroiam sa-i aflu parerea legata de evenimentele publice din Romania, ce sa mai, era un erou care lupta singur cu sistemul. Ba mai mult, daca cineva imi spunea ca nu-i decat un mascarici aservit eram in stare sa sar la bataie in apararea lui.
Pana ieri.
Deschid televizorul seara sa vad ce are de spus in legatura cu cei 2000 de oameni care au iesit in strada la Bucuresti (fara a-i mentiona pe cei iesiti in intreaga tara) pentru a protesta impotriva poluarii si distrugerii ecosistemului de la Rosia Montana prin mineritul agresiv. Ce spune "eroul" meu pe post?
"Cred ca ce se intampla la Rosia Montana ar trebui sa-i intereseze numai pe oamenii din zona respectiva si nu pe hipsterii din centrul vechi."
AAAAAAAA  zi frate asa.
Deci daca nu e cu dat jos Basescu ca sa intre Mogulu' si PSD-ul la putere prin alianta lor USL nu se vorbeste despre asta? Distrugerea mediului e buna daca nu afecteaza conturile Mogulului?  Avem 2000 de hipsteri in Bucuresti, printre care ma numar? (Cine ma cunoaste stie ca n-am nici o treaba cu acest curent, dar nu sunt impotriva lui pentru simplul fapt ca pe mine nu ma reprezinta.)

Am mai spart o statuie, mascarici aservit !


PostScriptum: de restul presei in majoritate nu mai vorbesc, nici nu speram sa fie subiect de prima pagina. Rusinos !

Niciun comentariu: