miercuri, 11 februarie 2009

Asa da !

Nu stiu cum sunt service-urile auto in general, dar pot spune ca, dupa ce am avut nesansa sa se strice un pic sistemul de injectie la autoturismul proprietate personala, am avut si sansa sa dau peste profesionisti in service. Iar acum vorbesc serios, nu este reclama pentru service, dovada ca nici nu-i dau numele, dar dupa cateva ore si o grea operatie pe capota deschisa, timp in care asteptam plin de emotii rezultatul intr-o antecamera, mi-au inmanat cheia si m-au informat ca totul e bine, "gogosica" (prietenii stiu de ce) este bine si pot pleca. Costurile, le intuiti, vorbim de piese auto originale montate in reprezentanta, dar profesionalismul lor si promptitudinea, m-au facut sa trec peste preturi. Care, pana la final, au fost corecte, nu m-am simtit "incarcat" la factura.

Deci, tot respectul pentru inginerii care au readus la viata "gogoasica" mea de incredere care m-a dus de la mare la munte si de la munca acasa, de fiecare data in siguranta !

Niciun comentariu: