vineri, 19 martie 2010

(Cu maseaua la psihiatru) Reloaded.

Ultima data scriam de stari de ameteala si o amorteala care nu mai trecea. Se pare ca erau niste efecte secundare datorate utilizarii unei doze prea mare de adrenalina in combinatie cu substanta anestezica pentru prelungirea duratei efectului acesteia din urma. Am adormit asa, a 2-a zi aceste neplaceri au disparut, DAR, ca e si-un "dar" ca in orice poveste, maseaua ma supara din nou. Si cum nu se putea mai rau, din cauza infectiei locale, nu se putea interveni in nici un fel. Sfatul dentistului a fost asadar unul scurt: "Ia si tu un Nurofen !". In gandul meu raspunsul a venit la fel de prompt: "Usor de zis doctore. Mi-ar placea sa treci tu prin asta !" Dar stiam ca m-am dus prea tarziu, era si vina mea intr-un fel.
Acum, dupa ce am trecut si peste asta, imi permit sa dau un mic sfat oricui va trece printr-o astfel de experienta neplacuta: NU STATI PANA IN ULTIMUL MOMENT. AVETI TOATE SANSELE SA TRECETI PRIN CE-AM TRECUT EU DACA TOT AMANATI VIZITA LA MEDICUL DENTIST.

Niciun comentariu: