marți, 4 octombrie 2011

Bun asa !

Din cauza unei raceli contactate recent, am avut si ceva probeme cu sinusurile. Asa ca am ajuns la Spitalul Panduri. Intru in camera de garda, domnul doctor ma saluta zambitor, ma pofteste pe scaun, imi cere buletinul, ma intreaba daca sunt salariat, asigurat. Da, sunt. In gandul meu: "Bine doctore, dar de sanatate?" Ma gandesc sa fiu rabdator ca ajungem si la partea asta. In sfarsit, consultatia: suspect de sinuzita. Imi scrie o trimitere scurta pentru radiografie si ma roaga sa revin cu radiografia la el. Ma duc sa fac radiografia, acolo aceeasi poveste: "buletin, salariat, asigurat?" Da, da si da. Bun ! 20 lei. Eu: "Poftim?" Asistenta: "Stiti, nu mai avem fonduri de la Casa, daca doriti sa beneficiati de asigurarea medicala CASMB, veniti la inceputul lunii viitoare." Da, buna gluma, ma durea capul de muream, abia puteam sa dorm si asteptam jumatate de luna pentru 20 de lei? Achit, iau radiografia, ma intorc la medic cu ea. O analizeaza, imi scrie reteta. "Consultatia va costa 30 de lei?" Da, nu-mi spuneti, nu mai aveti fonduri, nu? Exact. Achit. Ajung si la farmacie, medicamentele aproape 100 lei. Deci toata "distractia", 150 lei. Asigurat fiind. Ati prins ideea? La noi, asigurarea medicala obligatorie e doar o gluma proasta. Bun asa!

Niciun comentariu: