sâmbătă, 15 octombrie 2011

Redescoperiti-va orasul

Stateam zilele trecute si ma uitam pe geam. Toamna, frig, un cer gri si un oras cenusiu. Ce era de facut? Dau cateva telefoane. Nici un rezultat. Fie nu aveau timp, fie inventau pe loc o scuza. Trebuia sa ies urgent din casa. Lucrez zilnic pe calculator la job, deci nu era o optiune sa mai stau in fata monitorului.
Si atunci imi vine in minte ideea salvatoare: imi iau camera foto si incep sa ma plimb prin oras. Ma intrebam ce mai e de vazut in orasul in care m-am nascut si am crescut. La finalul plimbarii, pot sa spun ca mai sunt inca o multime de locuri pe care inca nu le-am vazut in orasul meu, Bucuresti. De la bisericute ascunse pe stradutele inguste din centru, pana la cladiri in ruina, trecand pe langa ziduri cu grafiti sau fatade cu arhitectura unica, orasul e plin de povesti. Trebuie doar sa zabovesti o clipa asupra lor, in era in care toti suntem in graba si cuvantul zilei e viteza. Soarbe in liniste dintr-un ceai verde sau o cafea neagra si incearca sa-ti imaginezi ce povesti se ascund in spatele imaginilor mele. Apoi, inchide calculatorul si plimba-te prin orasul tau. Vei descoperi locuri pe care n-ai apucat sa le observi, desi poate ai mai trecut pe langa ele. Intr-o zi de toamna. Azi. 




















Niciun comentariu: