miercuri, 4 martie 2009

Hop si eu

Nechi a inceput, Anku a continuat, eu am preluat.
Si suna cam asa...

Sunt: celebru de mic, dar nu stie nimeni.
As vrea ca: pe strada mea sa fie mereu sambata.
Pastrez: oamenii pe care-i plac aproape.
Mi-as fi dorit: sa pot zbura.
Nu imi plac: oamenii politici, cafeaua, CocaCola si tigarile. Desi ultimele fac mult mai putin rau comparativ cu oamenii politici.
Ma tem: de Garda, cand conduc precum soferul iadului (prietenii stiu mai bine).
Aud: culori.
Imi pare rau ca: incerc sa multumesc pe toata lumea. M-am saturat sa fiu baiatul bun, care tot timpul spune da, cu un zambet fortat pe buze.
Imi plac: pHoTograPhy ArT BoOkS MoOvieS ClUbs SeX paSSion WhiTe niGhTs SeX ChOcHoLat KaFkA tRuTh DrY rOsEs DaRk bEEr SuN IceCreaM SpoRtS
Nu sunt: baiatul tot timpul zambitor pe care-l place toata lumea. Am si eu demonii mei, ca oricare dintre noi, desi o ascund foarte bine.
Dansez: daca gasesc partenera potrivita.
Cant: dupa ce beau, ma mai apuca karaoke.
Niciodata: nu arat ceea ce simt oamenilor care nu ma inteleg.
Rar: lipsesc de la sala.
Plang cand privesc: nimic. Din fericire, n-am aflat pana acum. Si nici nu vreau.
Nu imi place de mine pentru ca: nu stiu sa spun NU.
Sunt confuz: cand vine vorba de unele fete, ma prind total cu garda jos.
Am nevoie: de un concediu pe viata. :)
Ar trebui: sa plec cat mai departe de tara asta de cacat, sunt convins ca o sa vad altfel lucrurile din exterior.

Niciun comentariu: