luni, 8 decembrie 2008

"Buna seara si bine v-am gasit dragii mei. Cineva spera ca am ramas fara idei?"


Pentru ca ieri (8 dec. 2008) am fost la Alchool Free Track open air, eveniment desfasurat pe terasa parcului Tineretului si pentru ca v-am promis un subiect mai placut, mai "digerabil", am revenit cu cateva cuvinte si imagini dedicate EXCLUSIV FANILOR PARAZITII. Am dezactivat orice comentariu si rog toti criticii trupei sa paraseasca pagina, Internetul e suficient de mare pentru toti. Revenind la ce s-a intamplat acolo: Desi era foarte frig, iar oragnizatorii nu s-au omorat cu promovarea (eu am gasit destul de greu si destul de putine informatii legate de concert) , au fost suficient de multi participanti, lucru care m-a suprins placut. Prestatia trupei a fost impecabila, au dat tot ce-au avut mai bun in microfon. Si pentru ca, in cazul PARAZITILOR, cuvintele sunt futile, las restul imaginilor sa vorbeasca...



PostScriptum: Mai aveam si filmulete dar n-au mers incarcate. Si pentru ca maine am munca, ma retrag tiptil... NOAPTE BUNA !