joi, 25 decembrie 2008

Si pentru ca azi e Craciunul...

N-o sa abordez deloc acest subiect, pentru ca aud peste tot de aceasta sarbatoare, mai mult comerciala. Pentru mine a insemnat timp liber petrecut cu prietenii. Ce poate fi mai frumos?
Asta inseamna pentru mine o sarbatoare: familie si prieteni. Atat.

o parte din oamenii mei la patinoar.

PostScriptum: Ce-a insemnat aceasta zi pentru VOI? (astept raspunsurile la rubrica de comentarii)

Un comentariu:

eu_anca spunea...

Nu imi vine sa cred ca sunt chiar asa un model demn de urmat pentru tine. Cand ai facut blogul te-am inspirat, in postul asta ai folosit "Restul e tacere":p Sunt o DIVA. Craciunul? Ai fi surprins sa aflii cat mai inseamna pentru mine sarbatoarea asta. Pana acum ma bucuram oarecum de ea. Acum o vad doar ca o zi in care toata lumea mananca, dupa care pleaca in vizita la oameni unde mananca iar si se intorc acasa tarziu, dandu-si seama ca e momentul sa manance. Stiu, sunt superficiala si nu esti de acord cu mine. Eu Personal m-am plictisit teribil in ziua de Craciun. Cum nu am fost singura, m-am intalnit cu cealalta persoana foarte4 draga mie care se plictisea teribil si am plecat sa ne plimbam. Si nu, nu se pune ca ziua in care esti alaturi de familie si prieteni, pentru ca de familie nu stiam cum sa mai scap, iar cu prietenii ma intalnesc cu placere oricand.