luni, 1 decembrie 2008

Pentru inceput...

Ei bine, nu sunt fan al bloggurilor si bloggerilor. Atunci de ce fac blog? Dap, buna intrebare. Trebuie sa revin asupra primei fraze. Nu sunt un fan al tuturor bloggurilor si tuturor bloggerilor. Majoritatea scriu tampenii, pun poze cretine sau mai stiu eu ce...
Eu ma adresez celorlalti. Care ma inteleg.
Ideea cu bloggul mi-a dat-o o prietena, care ma intelege (sau cel putin asa simt).
Si acest prim post ii este dedicat. Ii multumesc ca m-a inteles si mi-a tinut companie in serile de mare plictiseala sau cand eram trist. Ii multumesc pentru Revenge. Ii multumesc pentru ca mi-a aratat ce inseamna sa impartasesti trairile tale cu altcineva. In fine, ii multumesc pentru tot.
Cam asta ar fi, pentru inceput.

PostScriptum. Sper sa va placa continuarea...