sâmbătă, 20 decembrie 2008

Mama lui Emil cel Mic

Pe o stâncã neagrã, într-un vechi sãtuc, chiar într-o cãsutã,

lângã un pãtuc, plânge si suspinã ,o bãtrânã micã,

care are fiul , cât un pustiulicã.

Cãci la guvernare fiul ei iubit, a plecat asearã si n-a mai venit.

Celularul sunã noaptea jumãtate.

Nu-i semnal, si totusi:

- Oare cine-i, frate?

- Eu sunt, bunã maicã, fiul tãu dorit,

n-a mai mers Taromu' si n-am mai venit.

Sun din Capitalã, voi fi premier.

M-a numit chiar Zeus, sunt timonier.

Cãpi­tan e dânsu', e ca la armatã.

Mica mea ostire fuge sfãrâma­tã.

Vine criza, foamea, oamenii mã-njur'.

L-am servit pe dânsu', m-a mâncat în cur.

- Ce spui tu, strãine?

Emil e departe, cicã de Bãsescu nu se mai desparte.

Am crezut cã-i glumã, dar era sã mor..

L-am vãzut asearã la televizor.

Emil e cuminte, nu e derbedeu.

De esti tu acela, nu-ti sunt mamã eu!

Lasã-mã cu Zeus, fiindcã omul chel, se joacã cu tine cum do­reste el.

Te-a numit pe tine dupã Stolojan.

Crezi cã e pe bune? Te-a luat de fazan.

Am vorbit cu tac-tu, ascultã-l pe mos: dupã tine vine Leana lui Cocos.

Du-te la Bã­sescu, fã-i un ultim sluj, apoi ia Taromu', sã te-ntorci la Cluj !


(multumiri Alexandrei pentru versuri)





Niciun comentariu: