luni, 1 decembrie 2008

Si pentru ca azi e ziua nationala...


Urez tuturor romanilor: "La multi ani !".
Pentru ca sunt, sau cel putin inca ma consider patriot. Desi, pana acum, am fost dezamagit de aceasta tara. Este o tara frumoasa, asa cum stim deja, dar unii dintre "ocupanti", in frunte cu "elita" conducatorilor, o duc spre pierzanie... si cand spun asta nu ma gandesc la sensul figurat al cuvantului, majoritatea dintre noi vom resimti din plin criza financiara in 2009. Nu cred ca are rost sa mai enumar aici toate motivele, dar cu siguranta atitudinea celor care ne-au condus va fi unul dintre ele.
Sunt convins ca nu spun nimic nou pentru multi dintre voi, acest articol se vrea doar un "reminder" ... sa-i aduca un pic cu picioarele pe pamant pe cei care mai cred in promisiunile celor care ne conduc si se bucura ca au ACUM un mic si-o bere pe masa. Ca doar ei au mai votat...

Pacat de imn, ca multi continua sa doarma...

Pentru cei ce-au inteles de mult ce-am mai spus eu inca o data, am numai respect.
Pentru restul, nu stiu cat au inteles din ce-am scris, dar daca au "prins" macar jumatate din idee, consider ca n-am scris degeaba.

PostScriptum. Pentru ca s-a terminat minivacanta si majoritatea dintre voi aveti maine munca, va urez serviciu usor. Si promit sa incerc sa folosesc un ton mai optimist in viitoarele articole, daca tot vine criza, macar sa ne prinda cu zambetul pe buze. . .

Niciun comentariu: