joi, 4 decembrie 2008

Veniti de luati lumina...


Ieri (6 dec 2008), cu ocazia zilei Sf. Nicolae primarul nostru "gospodar", Sorin O. a aprins luminitele traditionale din prea-minunatul nostru oras. Desigur, aceleasi ca si anul trecut, ca si acum 2 ani, 3 ani... si tot asa. Nimic nu s-a schimbat. Nici macar gloata care vine an de an sa le admire fascinata ingreunand pana la blocaj traficul... Si pentru ca era sambata seara, dupa ce mi-am rezolvat treburile, m-am retras cu prietenii intr-unul din localurile din zona Lipscani, unde am gasit caldura, bautura (nealcoolica, intrucat eram cu autoturismul proprietate personala) si muzica. Cred ca un astfel de local, cu atmosfera pe care o aduce este singurul motiv bun sa iesi din casa si sa te indrepti spre centrul metropolei, altfel (poate sunt eu nebun sau ceva) nu gasesc nimic fascinant la o adunatura de beculete intr-un oras cenusiu si mizerabil cum este al nostru.

PostScriptum: Hai, zambiti, puteti fugi oricand la munte, lasand in urma tot si toate. Succes daca alegeti Valea Prahovei... prietenii stiu de ce :))

Niciun comentariu: